פרסומת

דלג לתוכן העמוד

מכרז כוח אדם חיצוני מס' 16/2023 לתפקיד פקח חנייה וחוקי עזר ברשות המקומית(הסכם גג)

קטגוריה סוג המכרז תאריך פתיחת המכרז תאריך סגירת המכרז
קטגוריה: מכרזי כוח אדם סוג המכרז: חיצוני תאריך פתיחת המכרז: 22/03/2023 תאריך סגירת המכרז: 30/04/2023

- כל מקום בו מצוין במכרז לשון זכר, הכוונה גם לשון נקבה, וכן להפך    -

תיאור המשרה:

 

פיקוח על אכיפת חוקי העזר העירוניים ושמירה על הסדר הציבורי (הסכם גג).

דרגת

המשרה ודירוגה:

5-8 , מנהלי

 

היקף העסקה:

100%

סוג המכרז:

פומבי

תיאור תפקיד:

תחומי אחריות עיקריים:

א. בקרה ואכיפה של חוקי העזר העירוניים :

  1. רישום התראות על הפרת חוקי העזר העירוניים .
  2. הפעלת סנקציות על הפרת חוקי עזר עירוניים .
  3. ביצוע סיורים בכל שעות היממה, לאכיפת החוק מול בעלי עסקים .
  4. ביצוע פעילות פיקוח, בשיתוף עם אגף ההנדסה.
  5. ביצוע ביקורת על מפגעים בחצרות בתים.
  6. ביצוע פעילות אכיפה כנגד בעלי כלבים העוברים על החוק.
  7. פיקוח על הצבת דוכנים ורוכלים בשטח הרשות המקומית על פי המותר בחוק, וטיפול משמעתי במידת הצורך.
  8. פיקוח על פרסום מודעות והדבקתן וטיפול בעוברים על החוק.
  9. מתן עדויות בבתי משפט, בנושאים הקשורים לתחום אחריותו.

ב. בקרה ואכיפה של חוק עזר חנייה (העמדת רכב וחנייתו) :

  1. ביצוע סיורים בכל שעות היממה, לפיקוח על החנייה ותקינותה .
  2. רישום דו"חות חנייה וברירת קנס.
  3. הזנת דו"חות חנייה למחשב.
  4. דיווח לממונה על ליקויים באמצעי החנייה הציבוריים ובנלווה אליהם (שילוט, אמצעי תשלום וכיוצ"ב).

ג. שמירה על הסדר הציבורי :

  1. איתור מפגעים בשטח הרשות, דיווח וטיפול בהם.
  2. ביצוע עבודות שמירה ו/או סדרנות על פי הנחיית הממונה.

 

 

תנאי סף:

 

  1. השכלה ודרישות מקצועיות-מינימום 12  שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
  2. שפות- עברית ברמה גבוהה.
  3. יישומי מחשב-היכרות עם תוכנות office.
  4. רישיון נהיגה בתוקף

 

מאפייני עשייה ייחודיים לתפקיד:

ייצוגיות אל מול תושבים ובעלי עסקים.

כפיפות:

מנהל שפ"ע/מנכ"ל המועצה.

הוראות כלליות:

  1. שאלון לאיתור חשש לניגוד עניינים (הנמצא באתר המועצה) בצירוף קורות חיים, תעודות השכלה, צילום ת"ז (כולל ספח), אישורי העסקה לצורך הוכחת ניסיון מקצועיאישורי משטרה בהתאם לדרישות לסעיף דרישות נוספות והמלצות, יש לסרוק לקובץ אחד ולשלוח בדוא"ל לכתובת[email protected], וזאת עד לא יאוחר מיום 30.04.2023 בשעה 16:00. בנדון יש לציין פרטי המשרה.
  2. המועצה שומרת על זכותה להאריך את המועד האחרון להגשת מועמדות למשרה האמורה.
  3. הגשת מועמדות באופן חסר, ללא אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף ו/או שאלון לאיתור חשש לניגוד עניינים – תיפסל ולא תידון.
  4. האחריות על הגשה מלאה מדויקת וכנה של המועמדות, לרבות המסמכים הנדרשים הנלווים מוטלת אך ורק על המועמד/ת.
  5. בחינה וזימון המועמד בפני ועדת הבחינה תעשה על בסיס המסמכים אותם הגיש המועמד עד המועד הקבוע ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של המועצה.
  6. תיבחן העדפה למועמד  עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו 9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח 1998  ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד. מועמד אשר מבקש התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך.
  7. תינתן עדיפות למועמד/ת המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם .
  8. מינוי המועמד/ת יהיה בכפוף להיעדר ניגוד עניינים בין מילוי התפקיד ע"י המועמד/ת לבין ענייניו/ענייניה האחרים ובכפוף לסייגים להעסקת קרובי משפחה.
  9. המשרה פונה לנשים וגברים כאחד, הכתיבה נעשתה מטעמי נוחות בלבד.

    בברכה,

אריה גארלה

ראש המועצה המקומית בני עי"ש

האתר בהרצה
שירותים בקליק
בקלי קלות
על ציר הזמן