דלג לתוכן העמוד

מכרז כוח אדם חיצוני מס' 18/2023 לתפקיד מנהל/ת מח' משאבי אנוש

קטגוריה סוג המכרז תאריך פתיחת המכרז תאריך סגירת המכרז
קטגוריה: מכרזי כוח אדם סוג המכרז: חיצוני תאריך פתיחת המכרז: 04/04/2023 תאריך סגירת המכרז: 24/04/2023

כל מקום בו מצוין במכרז לשון זכר, הכוונה גם לשון נקבה, וכן להפך    -

בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם-1979, מכריזה בזאת מועצה מקומית בני עי"ש על משרה פנויה כדלקמן:

תיאור המשרה

מנהל/ת מח' משאבי אנוש

דרגת המשרה ודירוגה

מח"ר; מתח דרגות 38-40

היקף העסקה

100%

סוג המכרז

פומבי

 

 

 

 

 

 

תיאור תפקיד

 

התוויית מדיניות ותהליכי העבודה לניהול ההון האנושי ברשות,ניהול ההון האנושי והובלת תהליכים ארוגניים ברשות.

 

עיקרי התפקיד:

 

  1. תכנון אסטרטגי של מערך ההון האנושי ברשות.
  2. ניהול תהליכי איתור, מיון וגיוס של עובדים לרשות.
  3. ניהול תהליכי קליטת עובדים חדשים ברשות.
  4. ניהול תקני משאבי האנוש ברשות.
  5. ניהול מערך ההדרכה ברשות.
  6. ניהול תחום רווחת העובדים בארגון.
  7. ניהול מערך דיווחי הנוכחות של עובדי הרשות.
  8. טיפול בסיום העסקת עובדי הרשות.
  9. ניהול יחסי העבודה ברשות.
  10. ניהול יחידת ההון האנושי ברשות.

 

 

 

תנאי סף

(יש לצרף אסמכתאות המעידות על עמידה בתנאי הסף כמפורט (אישורי העסקה/ תעודות נדרשות/ המלצות המעידות על עמידה בתנאי הסף)

 

  1. השכלה ודרישות מקצועיות:

         א.         בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג- 2012 או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר(.

יתרון לבעלי תואר אקדמי כאמור באחד מהתחומים הבאים: משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני, פיתוח ארגוני, הנדסת תעשייה וניהול או מינהל עסקים עם התמחות בהתנהגות ארגונית.

         ב.         המנהל יחויב לסיים בהצלחה קורס למנהלי משאבי אנוש ברשויותהמקומיות,לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור.        

 

  1. דרישות ניסיון מקצועי:

שלוש שנים לפחות, במהלך 6 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: בתחומי משאבי האנוש, פיתוח, ייעוץ ארגוני, ניהול מערך גיוס, מיון וקליטה, ניהול מערך הדרכה.

 

  1. דרישות ניסיון ניהולי:

 שנה לפחות של ניסיון בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.

 

דרישות נוספות

 

  • שפות- בהתאם לצורך.
  • יישומי מחשב- שליטה בשימוש ביישומי ה-OFFICE.

מאפייני עשייה ייחודיים לתפקיד

  • איזון בין צרכי הרשות לצרכי העובדים, באמצעות התאמת פתרונות אפקטיביים.
  • ניהול משא ומתן עם גורמים שונים ברשות.
  • הנחיה וליווי של מנהלים עמיתים בארגון.
  • עבודה עם ממשקים רבים ברשות ומחוצה לה.
  • יכולת ניתוח וקבלת החלטות.
  • עבודה בתנאי לחץ.

כפיפות

למנכ"ל הרשות המקומית.

 הוראות כלליות:

  1. שאלון לאיתור חשש לניגוד עניינים (הנמצא באתר המועצה) בצירוף קורות חיים, תעודות השכלה, צילום ת"ז (כולל ספח), אישורי העסקה לצורך הוכחת ניסיון מקצועי וניהולייש לסרוק לקובץ אחד ולשלוח בדוא"ל לכתובת:[email protected]וזאת עד לא יאוחר מיום 24.04.2023 בשעה 14:00 . בנדון יש לציין פרטי המשרה.
  2. המועצה שומרת על זכותה להאריך את המועד האחרון להגשת מועמדות למשרה האמורה.
  3. הגשת מועמדות באופן חסר, ללא אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף ו/או שאלון לאיתור חשש לניגוד עניינים – תיפסל ולא תידון.
  4. האחריות על הגשה מלאה מדויקת וכנה של המועמדות, לרבות המסמכים הנדרשים הנלווים מוטלת אך ורק על המועמד/ת.
  5. בחינה וזימון המועמד בפני ועדת הבחינה תעשה על בסיס המסמכים אותם הגיש המועמד עד המועד הקבוע ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של המועצה.
  6. תיבחן העדפה למועמד  עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו 9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח 1998  ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד. מועמד אשר מבקש התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך.
  7. תינתן עדיפות למועמד/ת המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם .
  8. מינוי המועמד/ת יהיה בכפוף להיעדר ניגוד עניינים בין מילוי התפקיד ע"י המועמד/ת לבין ענייניו/ענייניה האחרים ובכפוף לסייגים להעסקת קרובי משפחה.
  9. המשרה פונה לנשים וגברים כאחד, הכתיבה נעשתה מטעמי נוחות בלבד.

    בברכה,

אריה גארלה

ראש המועצה המקומית בני עי"ש

לנוהל לבדיקה ומניעת ניגוד עניינים עובדי הרשויות המקומיות לחץ כאן

 

האתר בהרצה
שירותים בקליק
בקלי קלות
על ציר הזמן