פרסומת

דלג לתוכן העמוד

מכרז כוח אדם חיצוני מס' 22/2023 לתפקיד מנהלת יח' גיל הרך(לידה עד שלוש)

קטגוריה סוג המכרז תאריך פתיחת המכרז תאריך סגירת המכרז
קטגוריה: מכרזי כוח אדם סוג המכרז: חיצוני תאריך פתיחת המכרז: 25/06/2023 תאריך סגירת המכרז: 09/07/2023

-כל מקום בו מצוין במכרז לשון זכר, הכוונה גם לשון נקבה, וכן להפך    - 

בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם-1979, מכריזה בזאת מועצה מקומית בני עי"ש על משרה פנויה כדלקמן: 

 

 

תיאור המשרה 

 

  

מנהל/ת יחידת הגיל הרך (לידה עד שלוש). 

 

 

דרגת המשרה ודירוגה 

 

 

דירוג-חברה ונוער; דרגה-ב.א. 

 

 

היקף העסקה 

 

 

100% 

 

סוג המכרז 

 

 

פומבי 

 

 

 

 

 

 

תיאור תפקיד 

 

 

ריכוז תחום הגיל הרך על כל היבטיו השונים על מנת שיתאפשר 

קידום הרצפים החינוכיים והטיפוליים ברשות. שותפות בפיתוח 

ויישום המדיניות של הרשות, ויצירת שותפויות, מנגנונים ושגרות 

עבודה עם כל הנוגעים בדבר. 

בין היתר תחומי אחריות: 

  1. יישום המדיניות הרשותית בהלימה למדיניות משרדהחינוך. 

  1. מיפוי המסגרות ביישוב הנכללות בשותפות עם משרדהחינוך. 

  1. בניית מנגנוני עבודה ויצירת נהלים סדורים בין בעלויותוארגונים לבין הפיקוח במחוז וברשות שיבטיחו רצף ואיכותטיפול מגיל לידה עד שש. 

  1. מיפוי (בשיתוף עם משרד החינוך) תכלול, מעקב ובקרה שלמכלול הצרכים ברשות המקומית, יצירת ממשקי עבודהלקידום מענים שונים בתחום הגיל הרך. 

  1. עבודה משותפת עם הגורם המקצועי באגף החינוך לצורך:תיאום, סנכרון ובניית שיתופי פעולה בין כלל הגורמיםהרלוונטיים. 

  1. שותפות בצוות פורום גיל רך רשותי הכולל את כל הגופיםוהארגונים הפועלים בתחום הגיל הרך ברמה המערכתית. 

  1. סיוע מקצועי בשלב ההיערכות לחירום של מכלול החינוךהרשותי. נהלים, תרגילים ואימונים בזמן שגרה והשתתפות וסיוע למנהל - מכלול החינוך/צוותים עירוניים בזמן/שעת חרום.  

  1. תחומי אחריות נוספים שיתווספו בהתאם להנחיות משרדהחינוך. 

 

 

 

 

 

 

 

תנאי סף 

(יש לצרף אסמכתאות המעידות על עמידה בתנאי הסף כמפורט (אישורי העסקה/ תעודות נדרשות/ המלצות המעידות על עמידה בתנאי הסף) 

 

 

 

 

 

  1. השכלה ודרישות מקצועיות:  

בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ באחד או יותר מהתחומים הבאים: 

חינוך, רווחה, בריאות וחברה. 

- עדיפות להתמחות בגיל הרך. 

- עדיפות לתואר המשלב לימודי גיל רך. 

לעניין תואר אקדמי תוכר גם תעודת סמיכות לרבנות )"יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר(. 

  1. דרישות ניסיוןמקצועי:  

לפחות 3 שנות ניסיון מקצועי בעבודה עם גילאי לידה עד שש -הגיל הרך. 

יינתן יתרון להיכרות עם עבודה בתוך רשויות מקומיות. 

 

  1. דרישות ניסיוןניהולי:  

       לפחות 3 שנות ניסיון ניהולי או ניסיון בהדרכה או בפיקוח חינוכי. 

 

 

 

 

דרישות נוספות 

 

 

 

  • שפות- בהתאם לצורך. 

  • יישומי מחשב- שליטה בשימוש ביישומי ה-OFFICE. 

  • רישום פלילי - היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה 

של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א-2001. המועמד הנבחר ידרש להמציא אישור משטרה כתנאי לאישור זכייתו בתפקיד לתחילת עבודה. 

  • רישיון נהיגה - בתוקף. 

 

 

 

 

מאפייני עשייה ייחודיים לתפקיד 

 

 

  1. היכרות עם תחום התפתחות הילד, וההורות בגיל הרך ומגמות עדכניות בתחום.   

  1. היכרות עם המסגרת הנורמטיבית, נהלים ותקנות רלוונטיים לתחום גיל הרך. 

  1. תקשורת בין אישית מעולה וכישורי עבודת צוות. 

  1. יכולות ארגון וניהול ברמה גבוהה. 

  1. היכולת לעבוד במגוון ממשקי עבודה לרבות ניהול שותפויות. 

  1. ייזום, ניהול, מעקב, בקרה והערכה של תכניות, אחריות לתכנון וביצוע משימות. 

  1. ניהול צוותים, הנעתם והנחייתם. 

  1. עבודה בסביבות מתוקשבות מבוססות נתונים, מידע וידע. 

  1. אסרטיביות ומנהיגות. 

  1. גמישות מחשבתית ופרגמטיות. 

 

 

 

 

כפיפות 

 

 

כפיפות – למנהל מח' החינוך ברשות. 

 

הוראות כלליות: 

  1. שאלון לאיתור חשש לניגוד עניינים (הנמצא באתר המועצה) בצירוף קורות חיים, תעודות השכלה, צילום ת"ז (כולל ספח), אישורי העסקה לצורך הוכחת ניסיון מקצועי, אישורי משטרה בהתאם סעיף דרישות נוספותוהמלצות, יש לסרוק לקובץ אחד ולשלוח בדוא"ל לכתובת:[email protected], וזאת עד לא יאוחר מיום 09.07.2023בשעה 18:00 . בנדון יש לציין פרטי המשרה.  

  1. המועצה שומרת על זכותה להאריך את המועד האחרון להגשת מועמדות למשרה האמורה. 

  1. הגשת מועמדות באופן חסר, ללא אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף ו/או שאלון לאיתור חשש לניגוד עניינים – תיפסל ולא תידון. 

  1. האחריות על הגשה מלאה מדויקת וכנה של המועמדות, לרבות המסמכים הנדרשים הנלווים מוטלת אך ורק על המועמד/ת.  

  1. בחינה וזימון המועמד בפני ועדת הבחינה תעשה על בסיס המסמכים אותם הגיש המועמד עד המועד הקבוע ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של המועצה.  

  1. תיבחן העדפה למועמד  עם מוגבלות בהתאם לאמור בסעיפים 3 ו 9 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח 1998  ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד. מועמד אשר מבקש התאמות בהליכי קבלה לעבודה מחמת מוגבלותו, יפרט את הצורך בהתאמות ויצרף מסמכים או חוות דעת המעידים על הצורך. 

  1. תינתן עדיפות למועמד/ת המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם . 

  1. מינוי המועמד/ת יהיה בכפוף להיעדר ניגוד עניינים בין מילוי התפקיד ע"י המועמד/ת לבין ענייניו/ענייניה האחרים ובכפוף לסייגים להעסקת קרובי משפחה. 

  1. המשרה פונה לנשים וגברים כאחד, הכתיבה נעשתה מטעמי נוחות בלבד. 

    בברכה, 

אריה גארלה 

ראש המועצה המקומית בני עי"ש 

האתר בהרצה
שירותים בקליק
בקלי קלות
על ציר הזמן