פרסומת

דלג לתוכן העמוד

מכרז 19/2020 - חשבת שכר

קטגוריה סוג המכרז תאריך פתיחת המכרז תאריך סגירת המכרז
קטגוריה: מכרזי כוח אדם סוג המכרז: פנימי/ חיצוני תאריך פתיחת המכרז: 19/07/2020 תאריך סגירת המכרז: 04/08/2020

מועצה מקומית בני עי"ש

כל מקום בו מצוין במכרז לשון זכר, הכוונה גם לשון נקבה, וכן להפך    -

 

ייעוד התפקיד:

 

ריכוז נושא תשלום השכר לעובדים ברשות המקומית.

דרגת

המשרה ודירוגה:

 

6-8 דירוג מנהלי.

 

היקף העסקה:

50%

סוג המכרז:

פנימי/חיצוני

תחומי אחריות:

  1. ניהול תיקי עובדים –
  2. פתיחת רשומת שכר לעובד חדש, לפי הנחיית מנהל יחידת השכר.
  3. עדכון ברשומות שכר לעובדים.
  4. איסוף מסמכים רלוונטיים (תעודות השכלה, השתלמות וכדומה) סריקתם למערכת השכר ותיוקם בתיק העובד.

 

  1. הכנת תשלומי שכר לעובדים –
  2. חישוב רכיבי שכר העובד, על פי שינויי שכר החלים במשק, הסכמי עבודה, שינוי שכר מינימום ועוד, ובהתאם לדרגת העובד והזנתם למערכת המידע.
  3. בדיקת התאמה בין נתוני תלושי השכר לנתוני הדיווח, איתור שגיאות והזנת תיקונים למערכת המידע .
  4. טיפול בבירורי שכר אל מול העובד הן פרונטלי במשרדי המועצה והן טלפוני .
  5. חישובי שכר לפרישה וגמר חשבון עם העובד .
  6. ביצוע פקודות שכר ומסירה לביקורת למנהל היחידה.
  7. הפקת דו"חות חודשיים ושנתיים לשלטונות המס .
  8. הפקת דו"חות ניהוליים ממערכת השכר.
  9. מענה לדרישת הבהרות ממשרד הפנים וממשרד האוצר בנושא תשלומי שכר .

 

  1. ניהול ארכיב יחידת שכר –
  2. מיון, ספרור ותיוק של מסמכי עובדים ומסמכי שכר המועברים ממשאבי אנוש .
  3. מיון, ספרור ותיוק של מסמכים, הנחיות ועדכונים מגורמי חוץ.
  4. הנפקת אישורים עבור עובדים ועובדים לשעבר ברשות, בהתאם להנחיות הגזבר.
  5. ניהול מידע ארגוני הקשור לתשלומי שכר לעובדים.

תנאי סף:

  1. השכלה12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.

 

  1. קורסים והכשרות מקצועיות: תעודת חשב שכר.

 

יש לצרף תעודה / מסמכים המעידים על עמידה בסעיפים 1-2 לעיל.

 

  1. שפות: עברית ברמה גבוהה.

 

  1. ניסיון מקצועי:

 

  1. לפחות שנתיים ניסיון מקצועי בתפקידים דומים בתחום ניהול השכר בארגון .
  2. יתרון לחשב/ת עם ניסיון מוניציפאלי.

 

מאפייני עשייה ייחודיים לתפקיד:

אמינות ומהימנות אישית, כושר למידה, כושר עבודת צוות, כושר לטפח יחסים בין אישיים, עבודה תחת לחץ, דיסקרטיות, מקצועיות, תקשורת בינאישית, יכולת הבעה בכתב ובע"פ, סדר וארגון, עבודה עם נתונים ופרטים רבים.

כפיפות:

גזבר המועצה.

 

דגשים:

  1. שאלון פרטים אישיים ושאלון לאיתור חשש לניגוד עניינים (הנמצאים באתר המועצה) בצירוף קורות חיים, תעודות השכלה, צילום ת"ז (כולל ספח) והמלצות, יש לסרוק לקובץ אחד ולשלוח בדוא"ל לכתובת: [email protected], וזאת עד לא יאוחר מיום 4.08.2020 בשעה 12:00. בנדון יש לציין פרטי המכרז והתפקיד.
  2. הגשת מועמדות באופן חסר, ללא אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף ו/או שאלון לאיתור חשש לניגוד עניינים – תיפסל ולא תידון.
  3. מועמדים שיעמדו בתנאי הסף יבחנו גם בשים לב ליתרונות שצוינו במסגרת המכרז, כאשר המועצה רשאית לזמן בפני ועדת הבחינה את המועמדים המתאימים ביותר.
  4. המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד.

לשאלון אישי לחץ כאן 

לנוהל לבדיקה ומניעת ניגוד עניינים עובדי הרשויות המקומיות לחץ כאן

בברכה,
אריה גארלה
ראש המועצה המקומית בני עי"ש

האתר בהרצה
שירותים בקליק
בקלי קלות
על ציר הזמן